HRS

sobota, 7 września 2013

Pieczeń rzymska

Zapewne czasami robicie kotlety mielone w domu i zostaje Wam trochę mięsa... i co z nim z robić? Bo jak już przyprawione z jajkiem, to nie zamrozisz, wyrzucić szkoda. Ja miałem ostatnio trochę za dużo mięsa, więc wpadłem na pomysł, że dodam trochę majeranku, ugotuję jajko i zrobię pieczeń rzymską. Pomysł rewelacyjny, bo do chleba pieczeń jest idealna na śniadanie.







Składniki:
- Mięso przyprawione jak w przepisie na kotlety mielone
- 5 jajek gotowanych
- kawałek masła i bułka tarta do wysmarowania blachy







Przygotowanie:
1. Blachę smarujemy masłem, posypujemy bułką tartą.
2. Jaja gotujemy na twardo.
3. Mięso mielone dzielimy na 2 części, jedną część kładziemy na spód blachy.
4. Na wyłożone mięso układamy ugotowane i obrane jaja, bardzo blisko siebie.
5. Na górę kładziemy resztę mięsa i wygładzamy wodą.
6. Nastawiamy piekarnik na 200 stopni.
7. Pieczeń trzymamy w piekarniku ok. 60 min
8. Wyciągamy i czekamy aż ostygnie.
S M A C Z N E G O ! ! ! 












2 komentarze:

  1. tak jak wygląda tak i samkuje jest szybka w wykonaniu, bo ze zrobieniem mięsa mielonego zajeło mi jej przygotowanie 15 minut plus czas pieczenia, polecam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie bloga :)
Prosimy o pozostawienie śladu po sobie w postaci opinii :) Anonimowi niech zostawią swoje imie.
Dziękujemy za wszystkie komentarze

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...