HRS

wtorek, 11 marca 2014

Liebster Blog Award 2014

Jakoś do tej pory nie bawiłem się w takie rzeczy, ale tym razem postanowiłem odpowiedzieć na pytania zadane mi przez http://rozsmakujsiew.blogspot.com/

O co w tym chodzi?
,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”  

Autorka zadała mi 11 pytań, na które odpowiedzi znajdziecie poniżej :)


  1. Jak wpadłaś/wpadłeś na pomysł prowadzenia bloga?
    Zastanawiałem się dużo czasu, czy nie założyć bloga. Moja babcia jest mistrzynią świata w gotowaniu, więc pomyślałem, że fajnie byłoby zachować jej przepisy, bo towarzyszę jej przy gotowaniu od wielu lat. I tak właśnie któregoś pięknego dnia, za namową kilku znajomych zdecydowałem się, że założę bloga.
  2. Jak długo pasjonuje Cię gotowanie?
    Od dzieciństwa. Zawsze lubiłem piec ciasta i towarzyszyć w przygotowaniach do świąt i różnych imprez.
  3. Jaka kuchnia jest Twoją ulubioną?
    Zdecydowanie kuchnia polska, aczkolwiek bardzo lubię próbować innych kuchni z całego świata, co wiąże się z moją drugą pasją - podróżowaniem.
  4. Pikantny czy łagodny?
    Piekielnie pikantnyyyyyy 
  5. Z kim najbardziej lubisz gotować?
    Lubię gotować sam, ale ostatnio spodobało mi się tworzenie wypieków z moją chrześnicą.
  6. Jaka jest Twoja ulubiona książka kucharska i dlaczego?
    Nie mam takiej
  7. Czy masz swojego mistrza kulinarnego, kto to taki?Dla mnie mistrzem smaku jest moja babcia.
  8. Czy Twoim marzeniem jest zwycięstwo w programie kulinarnym?Nie, chociaż dostałem już propozycję uczestniczenia w dwóch programach kulinarnych.
  9. Kto jest grupą docelową Twojego bloga?Każdy, kto chociaż odrobinę kocha kuchnię.
  10. Który przepis z www.rozsmakujsiew.blogspot.com podoba Ci się najbardziej?
    Maślana chałka śniadaniowa 
  11. Co było dla Ciebie największym wyzwaniem w kuchni?
    Lubię odkrywać nowe dania, oraz lubię bardzo wyzwania. Do pewnego momentu jakoś strach mi było zabrać się za zupy, ale jak już zacząłem to co chwila próbuje jakiejś nowej.

A teraz czas na moje pytania i nominacje:
1. Jak długo prowadzisz bloga?
2. Jakie jest Twoje ulubione danie?
3. Który program kulinarny jest Twoim zdaniem najlepszy?
4. Skąd czerpiesz inspiracje kulinarne?
5. Jaką najdziwniejszą potrawę jadłaś/eś w życiu?
6. Czy zdarzyło Ci się napisać o współpracę do jakiejś firmy?
7. Często otrzymujesz propozycję współpracy?
8. Która potrawa na www.gotujebochce.blogspot.com podoba ci się najbardziej?
9. Czy korzystałaś/eś z jakiegoś przepisu na gotujebochce.blogspot.com? Jeśli tak to co to było?
10. Co powoduje, że zostawiasz komentarze pod postami na innych blogach?
11. Twoja ulubiona restauracja to...

Nominacje:
1. Z miłości do słodkości
http://z-milosci-do-slodkosci.blogspot.com/
2. Pretty Strawberries
3. Pasja Smaku
4. Listek bazylii
5. Dusiowa kuchnia
6. Świat pachnie szarlotką
7. Makaroniary
8. Bajkorada
9. Cuda i cudeńka
10. Jodłowe zacisze
11. Kasza manna

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie:) Już kilkakrotnie bawiłam się w podobne zabawy (odzew nominowanych bywał różny:)), więc tym razem odpowiedziałam w komentarzu u mnie na blogu. Serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie bloga :)
Prosimy o pozostawienie śladu po sobie w postaci opinii :) Anonimowi niech zostawią swoje imie.
Dziękujemy za wszystkie komentarze

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...