HRS

poniedziałek, 3 marca 2014

Pieczony filet z mintaja

Uwielbiam wszelkiego rodzaju ryby i pod każdą postacią. Ostatnio mam ogromną ochotę na wszystko co pływa. Codziennie zajadam się a to pastą z makreli, a to szprotkami wędzonymi, śledziami i różnego rodzaju rybami. Tym razem prezentuje przepis na pieczony filet z mintaja. Ryba ta jest dostępna w każdym markecie, a przygotowuje się ją bardzo szybko.






Składniki:
- filet z mintaja
- ryż
- bukiet warzyw mrożonych bądź świeżych
- przyprawa do ryb
- pietruszka zielona
- masło
- sól, pieprz





Przygotowanie:
1. Rybę rozmrażamy i myjemy.
2. Przyprawiamy przyprawą do ryb, solą i pieprzem.
3. Na sreberko kładziemy cienki plasterek masła, na którym kładziemy nasz filet. Na górę ryby kładziemy kilka listków zielonej pietruszki i również przykrywamy cienkim plasterkiem masła.
4. Wstawiamy rybę w folii aluminiowej do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na 15 minut, następnie po 15 minutach otwieramy sreberko i trzymamy rybę kolejne 10 minut aby ładnie się przyrumieniła.
5. Gotową rybę podajemy z ryżem i gotowanymi warzywami.

S M A C Z N E G O ! ! ! 


19 komentarzy:

  1. Ryba wyszła pyszna, super przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam!- nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  3. zaraz zobaczymy czy wyjdzie smaczna rybka...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz spróbuję. ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rybka :) Jestem na diecie więc upiekłam bez masła ;) Swietnie smakuje również z kaszą pęczak :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie, bardzo fajny przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis bardzo prosty, ale niesamowicie przydatny. Idealny dla takich kulinarnych laików jak ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko ok, ale ostatnio przeczytałem, że folia aluminiowa została wpisana przez międzynarodowe organizacje medyczne jako bardzo groźna dla zdrowia, Aluminium się uwalnia i gromadzi w naszym organizmie. To zdecydowanie zwiększa zachorowalność na Alzheimera.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielokrotnie robiłam. Pyszne. Nie raz jeszcze pewnie sięgne po ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydała by sie opcja DRUKUJ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaznacz lewym przyciskiem myszki i prawym drukuj

      Usuń
  11. Proste i smaczne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Własnie zrobiłam wyszła genialnaaaa :) dodałam tylko przyprawe cytrynowa do ryb i troszke soku z cytrynki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy poza mintajem jadasz również jakieś inne ryby? Ja, lubię jeszcze dorsza, nie wspominając o łososiu, który moim zdaniem jest fantastyczną rybą i jedyną w swoim rodzaju. Między innymi dlatego tak często go wykorzystuję. Zazwyczaj przygotowuję go według przepisów widniejących na stronie internetowej https://mowisalmon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. zaciekawił mnie ten blog napisany w fajnym języku ! jest miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Работая удаленно, например, фриланс, практически все пользователиЕсть огромное количество компаний, позволяющих перенаправить деньги практически без персональных данных hydraruzxpnew4ef.xn--tr-5ja.com. большое множество заказчиков наблюдают проблему скрытого платежа денежных средств. Принять скрытый перевод в интернет сети тяжеловато, тем не менее, вполне осуществимо.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie bloga :)
Prosimy o pozostawienie śladu po sobie w postaci opinii :) Anonimowi niech zostawią swoje imie.
Dziękujemy za wszystkie komentarze

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...